WhatsApp

Polityka prywatności w Ministerstwie Gastronomii

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady zbierania oraz dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu, w celu świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.

§1 Definicje

Serwis – serwis internetowy działający pod adresem www.mygastro.pl.

Administrator – firma Agnieszka Trenda Ministerstwo Gastronomii, z siedzibą przy ul. Danka 8/LU14, 31-229 Kraków, NIP 6782892977, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.

Użytkownik – osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi za pośrednictwem Serwisu.

Kurier – osoba odpowiedzialna za dostarczenie zamówienia do wskazanego celu.

Newsletter – bezpłatna usługa polegająca na regularnym przesyłaniu informacji handlowych na adres e-mail Użytkownika. Rezygnacja możliwa w każdej chwili.

Urządzenie – elektroniczne urządzenie z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.

Cookies – dane tekstowe przechowywane w formie plików na Urządzeniu Użytkownika.

RODO – rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych.

§2 Rodzaje Cookies

Cookies wewnętrzne – pliki tworzone i odczytywane przez system Serwisu.

Cookies zewnętrzne – pliki tworzone przez systemy zewnętrznych serwisów.

Cookies sesyjne – przechowywane w trakcie jednej sesji, usuwane po jej zakończeniu.

Cookies trwałe – przechowywane do momentu ich ręcznego usunięcia.

§3 Bezpieczeństwo

Administrator Serwisu dba o bezpieczeństwo i poufność danych osobowych Użytkowników. Mechanizmy Cookies nie pozwalają na uzyskanie danych osobowych ani poufnych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo plików pochodzących od partnerów.

§4 Dane osobowe w rozumieniu RODO

Administratorem danych osobowych jest Agnieszka Trenda Ministerstwo Gastronomii, ul. Danka 8/LU14, 31-229 Kraków. Kontakt: sklep@mygastro.pl. Podanie danych osobowych jest niezbędne do korzystania z usług Serwisu.

§5 Dane osobowe, które są zbierane

Imię i nazwisko – umożliwia kontakt i realizację zamówienia.

Adres wysyłki – niezbędny do dostarczenia towaru.

Numer telefonu – potrzebny do kontaktu z kurierem i potwierdzenia zamówienia.

Adres e-mail – do komunikacji, potwierdzeń zamówienia i newslettera.

Adres IP – wykorzystywany technicznie i statystycznie.

§6 Okoliczności, w których konieczne jest podanie danych

Po realizacji zamówienia bez logowania dane są usuwane, poza dokumentem sprzedaży przechowywanym dla celów fiskalnych. Rejestracja w bazie Klientów jest dobrowolna i służy ułatwieniu kolejnych zakupów.

§7 Cele wykorzystania plików Cookies

Cookies służą do zapamiętywania preferencji Użytkownika, logowania, zbierania statystyk i obsługi usług społecznościowych.

§8 Zewnętrzne Serwisy

Dane mogą być przetwarzane automatycznie, w tym profilowane, dla działań marketingowych. Mogą być przekazywane do Google LLC i Meta (Facebook) Inc. zgodnie z umowami o ochronie danych.

§9 Udostępnianie informacji do wysyłki

W celu realizacji zamówienia dane są przekazywane firmom kurierskim w niezbędnym zakresie.

§10 Przechowywanie danych osobowych

Dane osobowe przechowywane są przez 5 lat. Użytkownik ma prawo dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych.

§11 Możliwości zmiany ustawień Cookies

Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić ustawienia dotyczące Cookies oraz usunąć zapisane pliki.

§12 Odpowiedzialność Administratora

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w działaniu Serwisu wynikające z ograniczenia Cookies przez Użytkownika.

§13 Zmiany w Polityce Prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do zmian w Polityce Prywatności. Aktualna treść jest publikowana na stronie Serwisu i obowiązuje od dnia publikacji.